Nieuwe wind in de zeilen voor Moderna Printing.
We stoomden de branding van Moderna Printing klaar voor de toekomst met een nieuw logo en een hedendaagse website.
Moderna Printing staat voor meer dan 75 jaar drukgeschiedenis. En wat voor een. Het familiebedrijf groeide van een kleine printspeler uit tot een internationale hub die grote oplages aankan en véél kennis in huis heeft. Van het creëren van tijdschriften, catalogi, vakbladen en folders tot het printen en bedelen ervan. Eén compleet adres voor al je drukwerken. Nieuwe en slimme technologieën, duurzame persen, milieuvriendelijke inkt, ... de dochters van de familiezaak loodsen het ervaren bedrijf de moderne toekomst in. Met oog voor mens én natuur. Vanuit hun indrukwekkende uitvalsbasis in Beringen zenden ze uit naar de hele wereld.
Onvermijdelijk in familiebedrijven die al heel wat decennia overeind blijven: de tijd blijft er soms stilstaan. De twee dochters nemen het roer stevig over van hun vader en laten een nieuwe wind doorheen Moderna Printing waaien. Het begin van die reis is een nieuwe huisstijl. Die trekken we vervolgens door in álle communicatie: binnen én buiten de organisatie.
Daarna was het een kwestie van implementeren. Van de gevelsignalisatie van hun grote bedrijfshal in Paal tot een nieuwe brochure voor sales, naamkaartjes en een nieuwe website. En ook op de laadpalen vooraan het gebouw – waarmee ze groene stroom verspreiden via hun zonnepanelen – pronken nu gloednieuwe stickers met het logo erop. Kortom, Moderna Printing zit in het jonge en groene jasje waar de dochters van droomden.
We zochten én vonden een nieuwe identiteit voor Moderna Printing met creatieve brainstorms, veel meetings en trial en error. Het resultaat reikt voor het bedrijf verder dan een nieuw logo en een vernieuwde huisstijl. Het staat voor de verjonging en verduurzaming en de route die ze nemen richting de toekomst. Kortom, een solide basis waarop ze verder bouwen.